infantilis

 2011.02.09. 15:35

V tegnap este közölte, hogy többek között azért is nagyon klassz, ha az embernek babája van, mert "legálisan" lehet infantilis. jelentem alássan, ő ezt annyira komolyan is veszi, hogy már gyakorol keményen. bele is gondoltam: milyen súlyos mértékben csinálnak magukból a szülők hülyét a gyerekük miatt? szerintem egyáltalán nem véletlen az, hogy nincsenek emlékeink néhány hónapos korunkból, nem lennék meggyőződve annak személyiségfejlesztő hatásáról, sőőőt!

Prücsök egyébként azt hiszem, ma hajnalban is csuklott, amit én szokás szerint megint jól kiröhögtem. az ő reakciója más volt - vélhető dühös tehetetlenségében óriási blahét vert le. már most szerelmes vagyok a fiamba.

Címkék: v baba

A bejegyzés trackback címe:

https://impressziok.blog.hu/api/trackback/id/tr252649329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása