one-and-a-half love

 2011.02.01. 15:49

Van ez az egyetlen szem sorozat, amit nem letöltött évadokkal, eredeti nyelven nézünk, hanem konkrétan hétfőn este, a TVben. Az utóbbi időben azonban a reklámblokkig bírtam általában, aztán kiütöttem magam, tegnap azonban még a főcímig se jutottunk el.

Arra ébredtem, hogy férj a telefonját buzerálja, mint általában minden reggel felkelés előtt, mondom neki, tudom, hogy korán feküdtünk, de én akkor is azt érzem, hogy még baromira tudnék aludni, mire ő: nem csoda, fél 3 van. Ja köszi. Másfél-2 óra aranyos mókázás, prücsök önvédelmi edzése és rengeteg nevetés után valahogy sikerült elaludni. Aztán reggel jött a számvetés, hogy állítólag osztottam még eztán vagy 3 jobbegyenest, és egyszer dühösen az arcába fújtam a levegőt. Aztán megjegyezte: ez egyébként mindezekkel együtt egy nagyon jó éjszaka volt, komolyan. Aztán felkeltem, elkészítem a hónap végi spórolós reggelit, összeszedtük magunkat és irány a munka.

Belegondoltam: drágám, néhány hónap múlva mit nem adnál majd te egy ilyen éjszakáért ;-) És persze én is, naná.

Címkék: éjszaka baba

A bejegyzés trackback címe:

https://impressziok.blog.hu/api/trackback/id/tr212630850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása