megint...

 2010.05.31. 16:25

hétfő. Egy elég jó hétvége után ez különösen kellemetlen élmény, pláne ilyen szar időben.

Ma lelkiismeretfurdalással jöttem be, mert az agyamban dúló vihar miatt azt érztem, nem tudtam odatenni magam a múlt héten munkafronton, és a mára készített anyag nem jó, nem olyan, ami megüti a mércét. Aztán azt a véleményt kaptam, hogy ez óriási munka volt, nagyszerű, köszi, stb. Lehet, valami csak maradt a magammal szembeni magas elvárásokból? Ok, akkor nincs gond. Illetve majd holnap kiderül, mikor "disznók elé" lesz vetve. Mert az nyilvánvaló, hogy a területi képviselők mindent jobban tudnak, mint mi, akik innen bentről próbáljuk terelgetni a dolgokat. De majd kiderül.

Ha minden igaz, pénteken eladjuk a lakást, ha valaki olvassa ezt rajtam kívül, akkor küldheti az energiákat. Ha ez ok, akkor jön az ügyintézés a szolgáltatóknál, amit gyűlölök, de most azt mondom: bár ott tartanánk...

A bejegyzés trackback címe:

https://impressziok.blog.hu/api/trackback/id/tr392045138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása