változások

 2010.07.25. 17:46

 Nem vagyok jó, mert megint hetek óta semmit nem rögzítettem, pedig...

A munkát ugorjuk, az most nem lényeg. Röviden az események: temetés, nagyi és család a kiborulás szélén (az előbbi dolgozik ezen erősen). Aztán hosszú szünet, és: anya 50 :D Repülnek Párizsba októberben;)

Arról akartam írni, mik vannak most a lelkemben. Anyósék kb. egy órával ezelőtt mentek el, itt voltak reggel óta. Volt közös IKEA, ebéd, stb. Rettentő voltam.  Valahogy az egész vásárlás alatt éreztem, hogy erősen kiakadt ábrázattal vonszolom magam, szánt szándékkal mindig a többieket jól lehagyva. Beszóltam egy pasinak is a parkolóban, aki nem tuda megvárni, hogy elmenjünk mögötte, és kitolatott elénk.Fel nem foghatom, miért teszek ilyen dolgokat mostanság: nem megyek el szó nélkül a dolgok mellett, beszólok, aztán pedig pörgök a dolgon.

Múlt héten még aggódtam azon, hogy akarok-e tényleg most babát, aztán bebátorodtam, most pedig napok óta azon gondolkodom, azt figyelem, milyen tüneteit produkálom a terhességnek. Most pl. a székrekedésemet fogom arra, mivel ilyen nálam sosem volt. Ez van. Most pedig megyek enni, folyton éhezem :S

A bejegyzés trackback címe:

https://impressziok.blog.hu/api/trackback/id/tr52175076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása