1

 2010.03.25. 19:51

Nyűgösen nyúlok el a nagyszobában a tévé előtt, kezemben a távirányító és éppen vad nyomkodásban vagyok, hogy eldöntsem, mivel fárasszam magam az elkövetkező usque fél órába. Fáj a fejem, gyötrődök - borzasztó szokásommá vált ez mostanában, talán másképp nem is menne már. Hallom, ahogy az előszobában matatva zuhanyozni készül, beledobja a szenyeskosárba a ruháit, majd csend, és aztán rájövök, hogy engem néz. Valamit vár. Oldalra nézek,és látom, hogy anyaszült meztelenül áll a szoba ajtajában, arcán gyermeki vigyor és pózol, feszit, mintha a Mr. Olympia szimpadán állna. Anyira valószínűtlen, ahogy ezt a pillanatokkal korábban még ingben, öltönyben feszítő férfit most hirtelen így látom, hogy egész egyszerűen kitör belőlem a gurgulázó nevetés. Persze a cél ez volt, nem kérdés. Egy pillanat csak az egész, és már "libben" is tovább a fürdőbe. Én meg azon mélázok fejfájásomról megfeledkezve, buta kis vigyorral a fejemen, hogy kamaszként mit szóltam volna egy hasonló jelenethez a "pasimtól".

Nos, minden bizonnyal annyira zavarba jöttem volna a helyzettől, hogy magamról megfeledkezve futottam volna hazáig. Most meg? Várom, milyen hasonló showt tartogat majd a fürdés utánra. Hiába: felnőttként tudja igazán az ember a gyermeki felszabadultságot értékelni.
 
Egy hónap múlva a férjem
 

A bejegyzés trackback címe:

https://impressziok.blog.hu/api/trackback/id/tr161868665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása