szellem a palackból

 2012.11.02. 17:39

Kétgyerekes, igyekvő kismama lennék, de van, amikor az esti kicsike punnyadást semmiért nem vagyok hajlandó beáldozni - így előfordul, hogy a mosatlan edények egy éjszakát pihennek a konyhában. Legutóbb ez a lusta este egy hosszúhétvége 3. napján volt, mielőtt 2 éjszakát itthonról távol töltöttünk. Másnap hatalmas lelkesedéssel nekifogtam a romok eltűntetésének és amikor már-már elhatalmasodott rajtam a hurrá hangulat és szinte láttam a mosogató alját akkor egy pillanat alatt kapott el a jeges rémület és undor. Rövidre fogom: két shaker tűnt elő a mosagtó alján - ZÁRVA!!!! És azok bizony az utazásunk előtt kerültek már oda... Nem, nem azért voltak zárva, mert tiszták voltak, távolról sem. Tisztáznám: ezek nem egy duhaj, koktélkevergetős party után maradtak ott, a néhány napos alkoholos keverékek illata mennyei áldás ahhoz a hullaszaghoz képest, ami ezekből kinyitás után feltör - ezekben ugyanis néhány nappal korábban fehérjeturmix készült. Nem nekem :) Az rejtély számomra, hogy miért kerülnek ezek rendre bezárva a mosgatóba - hasonló hülyesége életem drága párjának, hogy összepárosítva dobja bele a szennyesbe a retkes zoknikat (oké, tudom, legyek hálás, hogy egyálalán a szennyestartóba teszi). Szóval azt hiszem, az ellenségeimen kívül senkinek nem kívánnám azt a lágy szellőt, ami ezek pisszenős kinyitása után betölti a konyhát.

Na az ilyen pillanatok azok, amikor azért el szoktam gondolkodni, hogy mégis mi baja lehet velem? :D

A bejegyzés trackback címe:

https://impressziok.blog.hu/api/trackback/id/tr984871166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása