hinni a jóban

 2010.05.12. 10:13

Manapság trendi kezd lenni a gondolatok erejébe vetett hit, sokat beszélünk róla, de képtelenek vagyunk rá. Vagy nem? Mindenestre az esküvő után rámszállt nyugalom, a "megtaláltam", "megoldottam" érzés magamra vett mosolya sok dolgon átsegített. Jelentem igen, jó dolgok vannak. Persze minden relatív, és alapjában az sem nagy öröm, hogy el kell adnunk egy lakást, de ha már kell, akkor az jó, hogy van kinek. Meg vagyok róla győződve, hogy mindez azért történt, mert én előre tudtam.

Mellesleg tegnap B&S vendégei voltunk vacsorára, és a lazannyából (esélytelen, hogy helyesen leírjam, így marad ez) annyira bezabáltam, hogy még most ir rosszul vagyok. Kéne egy cigi... (nem szabad, ejj!)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://impressziok.blog.hu/api/trackback/id/tr131994476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása